domingo, 18 de enero de 2009

Contra a represión españolista e en apoio aos dous independentistas galegos procesados


Nación Andaluza quere denunciar o xuízo de carácter palpablemente político e amedrentador de ideas soberanistas, no que o españolismo coida encausar a dous patriotas revolucionarios galegos, o próximo 4 de Febreiro, por cometer o "delito" de: "menosprezar e vilipendiar a figura de SM o Rei", a través desa institución, heredeira intelectual dos xulgados de "orde pública" franquistas, que é a Audiencia Nacional.



O mero feito da existencia de tribunais de excepción é suficiente proba da falta de liberdade democrática no Estado Español. Se queda algunha dúbida respecto diso, xuízos por "delitos" de opinión como o referido, refutan calquera afirmación no sentido de que vivamos nun "Estado de dereito". É un réxime autoritario de facto, que pretende impor pola forza o noso sometemento a unhas estruturas estatais.



Unha sociedade democrática non se caracteriza polo grao de liberdade que nela posúan os seus defensores, senón os seus opositores. O Réxime que reprime aos que manteñen, manifestan e actúan, segundo ideais contrarios aos constitutivos do Estado, recibiu, historicamente, un nome moi concreto: totalitario.



Pero, para os loitadores pola liberación dos nosos respectivos pobos, actuacións como estas deben de servirnos de estímulo. Non só constitúen a mellor proba do acertados dos nosos postulados, senón que demostran a debilidade desa construción imperialista chamada Estado Español. A acentuación da represión contra os patriotas revolucionarios trasluce a súa inseguridade. A maior grao de persecución, maior evidencia do desgaste do Sistema.



Queremos amosar o noso apoio aos dous independentistas galegos e facemos un chamamento aos andaluces de conciencia á solidariedade activa cos mesmos. Esiximos a súa liberdade incondicional e denunciamos a hipocrisía de quen, chamándose "demócratas" e de "esquerdas", contribúen, co seu silencio cómplice ou o seu aquiescencia, á persecución do exercicio das liberdades máis básicas e á existencia de prácticas, organismos e lexislacións propios de estados ditatoriais.



Ánimo e adiante compañeiros. O españolismo, como calquer outro xeito de imposición imperialista, opresora e explotadora, será derrotado.



¡¡¡Por Galiza Ceibe!!! ¡¡¡Por Andalucía Libre!!!


Andalucía, a 16 de Xaneiro de 2009

Nación Andaluza - Comisión Permanente

_______________________

Castellano:

Contra la represión españolista y en apoyo a los dos independentistas galegos procesados


Nación Andaluza quiere denunciar el juicio de carácter palpablemente político y amedrentador de ideas soberanistas, en el que el españolismo piensa encausar a dos patriotas revolucionarios galegos, el próximo 4 de Febrero, por haber cometido el “delito” de: “menospreciar y vilipendiar la figura de SM el Rey”, a través de esa institución, heredera intelectual de los juzgados de “orden público” franquistas, que es la Audiencia Nacional.



El mero hecho de la existencia de tribunales de excepción es suficiente prueba de la falta de libertad democrática en el Estado Español. Si quedase alguna duda al respecto, juicios por “delitos” de opinión como el referido, refutan cualquier afirmación en el sentido de que vivamos en un “Estado de derecho”. Es un régimen autoritario de facto, que pretende imponer por la fuerza nuestro sometimiento a unas estructuras estatales.



Una sociedad democrática no se caracteriza por el grado de libertad que en ella posean sus defensores, sino sus opositores. El Régimen que reprime a los que mantienen, manifiestan y actúan, según ideales contrarios a los constitutivos del Estado, ha recibido, históricamente, un nombre muy concreto: totalitario.



Pero, para los luchadores por la liberación de nuestros respectivos pueblos, actuaciones como estas deben de servirnos de estímulo. No solo constituyen la mejor prueba de lo acertados de nuestros postulados, sino que demuestran la debilidad de esa construcción imperialista llamada estado español. La acentuación de la represión contra los patriotas revolucionarios trasluce su inseguridad. A mayor grado de persecución, mayor evidencia del desgaste del Sistema.



Queremos mostrar nuestro apoyo a los dos independentistas galegos y hacemos un llamamiento a los andaluces de conciencia a la solidaridad activa con los mismos. Exigimos su libertad incondicional y denunciamos la hipocresía de quienes, llamándose “demócratas” y de “izquierdas”, contribuyen, con su silencio cómplice o su aquiescencia, a la persecución del ejercicio de las libertades más básicas y a la existencia de prácticas, organismos y legislaciones propios de estados dictatoriales.



Ánimo y adelante compañeros. El españolismo, como cualquier otra forma de imposición imperialista, opresora y explotadora, será derrotado.



¡¡¡Por Galiza Ceibe!!! ¡¡¡Por Andalucía Libre!!!

Andalucía, a 16 de Enero de 2009

Nación Andaluza - Comision Permanente

No hay comentarios:

Publicar un comentario